June 24, 2011

As salam.

Terciptanya blog kedua ni untuk memuatkan karya-karya dalam otak ni...da sekian lama terperap je pe kata aku keluarkan dia..ada gak faedah nya..sebenarnya aku dah lama berkarya cuma selalu nya separuh jalan je..start dr aku form 1 lg kot..tp tah mne tah bku tu..aku lupa da duduk letak dia..yela nak nak asyik berpindah randah je kan..tu yang tah mana-mana pergi nya karya-karya aku tu..so blog ni aku nak la letak karya-karya aku yang aku sendiri tak tahu dalam kategori apa..sebab nya aku rasa yang baca dulu cuma budak-budak aku sahaja..maka dengan in aku akan mula meletak kan secebis demi secebis karya aku di sini untuk tatapan semua....

aku memerlukan sokongan dan kritikan anda-anda semua untuk menjayakan karya aku yang tidak seberapa ini....
Sekian post yang pertama...

No comments:

Post a Comment